A ta úřednice měla firmu…
Šéf komediální streamovací služby Del Cooper požádá Liz, aby zhodnotila politickou korektnost jednoho z jeho komiků, načež se celá firma začne hádat o tom, jak se střetává humor s "cancel culture."