A ta hádka měla příměří…
U soudního obvodu 9 3/4 je Marissa pověřena řešením dvou případů, které spojuje "cancel culture". Napětí mezi Diane a Liz roste, když musí společně pracovat na velkém případu proti chicagskému policejnímu oddělení.