A ta firma měla dvě partnerky…
Velký finanční podvod zničil pověst mladé právničky Maii Rindellové, zatímco její mentorka a kmotra Diane Lockhartová přišla o všechny úspory. Jsou nuceny odejít z firmy Lockhart & Lee a připojit se k Lucce Quinnové.