Julie a Julia
Snímek vypráví skutečný příběh o tom, jak kniha receptů Julie Childové (Meryl Streepová) inspirovala spisovatelku Julii Powellovou (Amy Adamsová), aby během pouhých 365 dnů uvařila 534 receptů a zasvětila tak novou generaci do tajů francouzské kuchyně.