Na rybách
Mel zjistí, že Chad nikdy nevzal Clarence na ryby – což je tradice, kterou on sám považuje za zasvěcovací rituál – a tak se rozhodne vše napravit. Uspořádá výpravu pro všechny chlapce, na které se mají ještě více stmelit.