Vánoce s hamounem
Do Aberdalu přijde zima a Clarence dojde k závěru, že se mu splnil jeho sen: že v Arizoně napadne sníh. Spolužáka Belsona spolu s jeho nevrlým bratránkem Garym Hamounem je ovšem o něčem takovém přesvědčit velmi náročné.