Narozeniny
Jeff a Sumo předpokládají, že na oslavu Clarencových narozenin nikdo nepřijde, stejně jako loni. Když dorazí desítky dětí, oba chlapci se snaží udržet si pozornost oblíbeného organizátora akce, tedy Clarence.