Jeffrey Wendle
Mary a Chad chtějí mít klidný den s Clarencovým kamarádem Jeffem. Narozdíl od Clarence je Jeff slušný, organizovaný a čistý. Ale brzy začnou Jeffa podezřívat, že před nimi něco skrývá.