Pizzový hrdina
Je konec školního roku a, jak už je na Základní škole Aberdale zvykem, Papa Marianio se chystá rozdávat svou proslulou pizzu. Součástí akce je i představení se zpěvem a tancem. Děti s napětím čekají na jeho začátek.