Prokletí skříňky
Clarence, Jeff a Sumo zavadí o kouzelnou krabičku. Poté co ji otevřou, začnou se dít divné věci. Naplní pradávnou kletbu, ale jsou také předurčeni k tomu, aby ji odvrátili!