Valentýmky
Když si Clarence všimne, že jeho učitelka, paní Bakerová, je jediná ze třídy, komu hrozí, že bude na Valentýna sama, rozhodne se se Sumovou pomocí to napravit a dohodne jí rande se Sumovým učitelem Mozerem! Přeskočí skutečná jiskra?