Soutěž krásy Royal Essence
Na soutěži krásy Royal Essence houstne atmosféra, ale na jevišti uvidíte jenom úsměvy. Kaylee 10 let, Darrick 4 roky a Olivia 3 roky předvedou, co umí, aby získaly titul a výhru.