Soutěž Groovy Girls
V Texasu se vyostřuje soupeřivost, když se šestiletá Taralyn, pětiletá Brooklyn a nová soutěžící, šestiletá Zana, utkají o nejvyšší titul v soutěži krásy Groovy Girls.