Soutěž krásy Le Maison de Paris
Je tu soutěž krásy Le Maison de Paris Pageant a 9letá Alex touží vyhrát. Soutěží i 7letá Daisy, jejíž taneční kreace zajisté přitáhnou pozornost, a miláček publika, 4letá Makenzie.