Americká soutěž krásy Trezured Dollz
Velké peněžité odměny přitahují soutěžící na americkou soutěž krásy Trezured Dollz v Tennessee. Soutěž však nezačne dobře, když se ztratí ředitel soutěže, což rozhněvá dav.