Soutěž krásy Southern Celebrity v Ohiu
Na letošní soutěži Southern Celebrity jde o hodně. Konkurence je vysoká, neboť sedmiletá Isabella, tříletá Mercedes a osmiletá Tiffany chtějí všechny získat titul a peněžitou cenu.