Nejlepší soutěž krásy USA
Soutěž America's Best Pageant možná má ty nejodhodlanější účastnice. Taleah 4 roky, Jasmine 5 let a Lauren 7 let jsou z rodin, které pro ně hodně obětovaly. Zvítězí některá z nich?