Soutěž Fancy Faces
Na soutěžící čeká hodně zábavy na soutěži Fancy Faces v Oklahoma City. Uvidíte SamiJo, Jackynn a Alexis soupeřit o prvenství a podíváte se, která z nich má nejdokonalejší obličej.