Noc, kdy Ben Tennyson přišel do města
Tým Tennyson jede do Wheeleru, nejrušnějšího hornického města na silnici Route 66. Ale Ben začne být paranoidní, že po něm jde Věčný rytíř. Musí o tom přesvědčit své příbuzné a také zabránit svému novému nepříteli, aby zničil město.