Němý na Seině
Ben v Paříži přistihne Zomboza, když vykrádá Louvre. Ten ho ale zhypnotizuje a připraví Bena o řeč. Ten pak musí zastavit klauna, aniž by vydal jedinou hlásku a musí se vyjadřovat jako mim.