Rozdělení
Když záhadná elektrická bouře na rovníku sestřelí Omnikoptéru, tým Tennyson brzy zjistí, že za tím stojí Solar & Polar. Když Ben omylem spojí oba do silnější formy, musí rychle něco vymyslet, jestli chce zachránit planetu!