Kočičí drápy
Na hudebním festivalu v Riu de Janeru se Ben brání Gwenině návrhu, že bude jeho pomocníkem. Ale když začnou festival ohrožovat supersonické vlny Lorda Decibela, náš hrdina se musí spolehnout na pomoc známých tváří... DJ Dědy a kočky Gwen.