Věčná cesta
Ben doufá, že během závodu udrží jako Akcelerátor krok s Vinem Ethanolem a La Grangem. Ale když ho hodinky zklamou, musí být kreativní, jestli chce být konkurencí pro své rychlé a zběsilé nepřátele.