Vzpoura za odměnu
Zatímco Phil a dědeček Max vylepšují Omnikoptéru, Ben vezme buginu na projížďku. Jenže když je zajat Textraxem, který se rozhodne, že se o kořist nepodělí, musí náš hrdina uniknout nejen ze zajetí, ale také před hněvem dua Kraab a Sixsix!