Your Dismissive Attitude Towards Boobs
Ο Άλαν επιτρέπει στην Μπέρτα να μείνει στο σπίτι της παραλίας για λίγες μέρες. Ο Άλαν του λέει να είναι εκείνος ο οικοδεσπότης.