My Tongue is Meat
Ο τρόπος ζωής του Τσάρλι προκαλεί εντάσεις στη σχέση του με τη Μία, γιατί εκείνη έχει μια υγιή ρουτίνα που δεν μπορεί να ακολουθήσει.