Always a Bridesmaid Never A Burro
Ο Τσάρλι βγαίνει με τη μητέρα της Κάντι, Μάντι. Ο Άλαν είναι λυπημένος γιατί η Κάντι τον άφησε γιατί η Τζούντιθ της έκανε πλύση εγκεφάλου.