Santa's Village of the Damned
Ο Άλαν βγαίνει με δασκάλα μαγειρικής και εκείνος και Ο Τσάρλι παχαίνουν. Ο Τσάρλι δεν θέλει να τη χωρίσει ο Άλαν γιατί να μη χάσει τα υπέροχα φαγητά.