Carpet Burns and a Bite Mark
Ο Τσάρλι μαθαίνει ότι ο Άλαν βγαίνει με την Τζούντιθ και φοβάται ότι δεν θα ξαναδεί τον Τζέικ, αν τα βρουν ξανά οι γονείς του.