Squab, Squab, Squab, Squab, Squab
Η Έβελιν μαθαίνει ότι ο Τζέικ πέρασε τις διακοπές με τους παππούδες του και πιέζει τον Άλαν να μείνει μαζί της ο Τζέικ για ένα βράδυ.