Smell the Umbrella Stand
Ένα βροχερό σαββατοκύριακο ο Τσάρλι πείθει τον Άλαν να πάνε στο Λας Βέγκας. Ο Άλαν θα κάνει κολονοσκόπηση και θέλει λίγη διασκέδαση.