Woo-hoo, a Hernia Exam!
Ο Τσάρλι τραυματίζει την πλάτη του και δεν αφήνει τον Άλαν να τον βοηθήσει. Μαθαίνει ότι ο γιατρός του πέθανε πριν τέσσερα χρόνια.