I Always Wanted a Shaved Monkey
Η Έβελιν παρενοχλεί τον Τσάρλι επειδή δεν της τηλεφώνησε. Η Τζούντιθ στον Άλαν στέλνει τον λογαριασμό για ένα πανάκριβο ζευγάρι παπουτσιών του Τζέικ.