Ρεκόρ τριών ορόφων
Ο Πιτ πάει στη Λουιζιάνα, για το μεγαλύτερο δεντρόσπιτο που έφτιαξε ποτέ. Με συνολικό εμβαδό 110 τ.μ., θα αποτελείται από τρία χωριστά επίπεδα και μια πεζογέφυρα 21 μέτρων.