Το παιδί μέσα μας
Ο Πιτ φτιάχνει μια ευφάνταστη κατασκευή σε σχήμα κυψέλης, που υψώνεται σε ύψος 10 μέτρων πάνω σε μια μεγαλόπρεπη ψευδοτσούγκα.