Απ' όλο τον κόσμο: Γερμανία
Ο Πιτ, μαζί με δύο φημισμένους κατασκευαστές δεντρόσπιτων, τους Κρίστοφερ Ρίχτερ και Αντρέας Βένινγκ, περιηγείται τη Γερμανία και όσα περισσότερα δεντρόσπιτα μπορεί.