Το τέλειο δεντρόσπιτο: Διαγωνισμός
Σε αυτό το ειδικό επεισόδιο, ο Πιτ και το συνεργείο του φτιάχνουν το «απόλυτο δεντρόσπιτο» για τον τυχερό νικητή του διαγωνισμού για το τέλειο δεντρόσπιτο.