Πειρατικό λημέρι στα σύννεφα
Ο Πιτ καταπιάνεται με μια κατασκευή για ένα ζευγάρι που αναζητά έναν πειρατικό παράδεισο στα δέντρα. Με σχοινένια γέφυρα και κρυφούς χώρους, θα το λάτρευε κι ο ίδιος ο Μαυρογένης.