Σπίτι των πνευμάτων, σπίτι της έμπνευσης
Μια συγγραφέας στη Νέα Υόρκη φέρνει τον Πιτ για να της φτιάξει ένα καταφύγιο, όπου θα μπορεί να εκμεταλλευτεί τη δημιουργικότητά της.