Ένα αγροτόσπιτο αλά ιρλανδικά
Μια ιρλανδέζικη οικογένεια από την κομητεία Όραντζ ζητά από τον Πιτ να τους φτιάξει ένα δεντρόσπιτο με κεντρικό θέμα την "Κελτική Αγροικία".