Δεντρόσπιτο είκοσι τόνων
Ένα ζευγάρι από το Τέξας ζητάει από τον Πιτ να κατασκευάσει δεντρόσπιτο, που θα πατάει σε πολλά δέντρα, στην έκτασή τους στο Γουάκο.