Ταβέρνα στις φυλλωσιές
Μια οικογένεια από το Οχάιο επιστρατεύει τον Πιτ για να τους φτιάξει ένα ζυθοποιείο στον ουρανό, στην τεράστια αγροτική έκτασή τους.