Sharks Among Us
Οι καρχαρίες σκοτώνουν περισσότερους ανθρώπους και αντιστρόφως, αλλά ο δρ Κρεγκ Ο'Κόνελ πιστεύει ότι μπορούμε να συνυπάρχουμε ειρηνικά.