Νύφη-τσιτάχ
Η ηθοποιός Σαμπρίνα Ράιαν ζητά τη βοήθεια της Χέιλι Πέιτζ για το νυφικό της. Σύμβουλος του οίκου ετοιμάζεται για τον δικό της γάμο και ο Ράντι γνωρίζει μια 11χρονη θαυμάστριά του!