WAG
Η Λίντζι πιστεύει ότι ήταν βασίλισσα σε μια προηγούμενη ζωή της και αναζητά ένα αριστοκρατικό εφαρμοστό νυφικό. Και, η Άσλι θέλει μια σέξι τουαλέτα που δεν θα σοκάρει τη μαμά της!