Βαδίζοντας προς το ιερό
Η Έμιλι αναζητά ένα πρακτικό και όμορφο εφαρμοστό νυφικό για να βοηθήσει τον παράλυτο αρραβωνιαστικό της να φτάσει στο ιερό. Η καλλιτέχνης Τάνια φαντάζεται ένα ρομαντικό νυφικό.