Βιονική νύφη
Η Ρεμπέκα, γνωστή ως βιονικό μοντέλο λόγω του προσθετικού χεριού της, ζητά τη βοήθεια του Ράντι για ένα ονειρεμένο νυφικό. Και η διαφωνία των αδελφών προκαλεί ένταση στην Κρίσταλ!