Μια καλή εκδοχή της Μορτίσια Άνταμς
Η Χέιλι Πέιτζ συμβουλεύει μια νύφη που θέλει να μοιάζει με τρομακτικό ξωτικό. Ακόμα, μια νύφη εξαιρετικά επιλεκτική παραδέχεται ότι έχει ήδη δοκιμάσει περισσότερα από 150 νυφικά.