Η φανατική ΤΚ φέρνει επτά μαχητικές κυρίες με διαφορετικές απόψεις που τη βοηθούν να επιλέξει το τέλειο νυφικό. Η ηθοποιός Λέσλι δεν έχει αρκετά χρήματα για την ιδανική τουαλέτα.