O Brother, Where Art Thou
Στο σπίτι των ΝτιΛαουρέντις επικρατούν ανάμεικτα συναισθήματα όταν ο Τσαρλς ανακοινώνει ότι θα γυρίσει στο σπίτι για τα γενέθλιά του.